~PeMbUkA BiCaRa~

~KiSaH CiNtAkU~

Kisah benar ini hamba tulis untuk semua pembaca agar semua pembaca tahu yang hamba ni ada kisah cinta sejak hamba kecil lagi...

Hamba mula mengenali dia sejak hamba belum tadika lagi...
Senang kata sejak hamba lahir la....
Keluarga hamba pun senang bersama dengannya...
Dia tak banyak kerenah.....

Tapi berikutan dengan result ku sentiasa jatuh....
Keluarga ku telah menyisihnya....
Seingat hamba... hamba mula berpisah dengannya semenjak hamba di darjah 2..

Mula2 tu mmg la hamba rasa janggal tanpanya...
atas dorongan keluarga hamba... hamba dapat melupakannya..

Atas nasihat keluarga hamba...
hamba mengambil langkah untuk membenci dia...

Memang walau kemana hamba pergi.. mesti hamba terserempak dengannya..
Terus hamba mengambil langkah untu tidak melihatnya..
Dalam hati hamba.. hamba terus membenci dia...

Malah hamba juga berani menyatakan keburukannya di khalayak ramai..
Biarlah hamba buat begitu..
Harap2 hamba lebih membencinya..

Semenjak kami berpisah...
bermacam macam jenis baju yang dia pakai...
Tapi sikit pun tak menarik minat aku untuk mendekatinya

Hari berganti hari...
Bulan berganti bulan..
Tahun berganti tahun...

Tanpa hamba sedari...
Semenjak hamba masuk ke Universiti...
hubungan kami kembali erat...
Hamba pon tak tahu mengapa boleh ja begini...

Boleh dikatakan dalam seminggu....
kerap kali kami bertemu...
walaupun tanpa pengetahuan keluarga hamba...

Tetapi....
kali ini dia datang dengan sesuatu yang baru...
sesuatu yang membuatkan perut ku rasa lain dari yang lain...
sesuatu yang membuatkan lidah ku berasa lain dari yang lain...

Itulah dia....

MEE SEDAP.........




Wahai mee sedap...
Rasa mu sangat la enak...
Bawang gorengmu yang ber krup-krup didalam mulut ku.....
membuatkan aku khayal..
walaupon bawang goreng mu agak sedikit..

Wahai mee sedap...
Kau hadir disaat aku tengah kekeringan duit..
kau la
penyelamat aku dikala aku kebuluran...

ARIGATO.....

1 comments:

Anonymous said...

UIKS. AKU PK KAN PE LA TD. AKU BRU NK TOUCHING. ANG NEYH. AKU PN SUKE GK MKN PE YG ANG MKN 2. LALALA.





~ nadira ~