~PeMbUkA BiCaRa~

KiSaH TeRpEdiH DaLam HiDuP Ku..

Nurkilan ini khas aku karang buat kekasihku yang mana aku terpaksa lepaskannya bukan atas kerelaan aku sendiri....
aku terpaksa melepaskannya demi kebaikan semua pihak...
Tp dia adalah cinta pertama aku dan aku akan igtkan sampai bila2..



Dia....
kekasih pertama dalam hidupku..
yang pernah ku sayangi dan cintai dulu..
yang selalu membuatku diawangan selalu..

Dia..
kekasih yang berkongsi suka duka dengan aku selalu..
yang selalu habiskan masanya dgn ku selalu..
yang sentiasa memahamiku selalu...

Dia...
kekasih yang aku selalu terbayang gelak tawanya..
yang aku selalu terbayang perbuatannya kepadaku..
yang aku ingati kenangan dengannya selalu..

Dia..
kekasih yang tak dapat aku pertahankan perasaan cintanya padaku..
yang tak pernah aku hargainya selalu...
yang selalu merisaukan nya selalu...

Maafkan aku..... Perasaan aku tak terkata pedihnya...
Selalu aku hanya mendengar yang cinta itu memedihkan..
hari ini aku rasainya....
walaupun aku seorang lelaki yang keras hati...
ingat....
walau sekeras mana pun hati seseorang itu...

PABILA....

hati terguris, diremuk, terluka.....
Air mata tak dapat ditahan...
hari ini....
aku rasa sangat2 kehilangan...
aku tak tahu kenapa aku hanya mahu menangis....

arghhhhhhhh.............

aku bukan wanita tuk menangis........

tp kenapa.......!!!!!!!!!!!

Maafkan aku sayang....
doaku hanya memohon untuk kebahagiaanmu sayang...
igtlah....
hidup ini masih panjang...
teruskanlah hidupmu dengan tabah..
jika kita ditakdirkan bersama lagi...

percayalah...

jangan dikata ribut taufan bercampur api sekalipun...
tangan mu takkan aku lepaskan
akan ku teman mu merentasinya ke tempat impian..
itulah janjiku padamu sayang...

tetapi

pastikan kau igt........

cintamu takkan hilang dari dalam hatiku dan ingatan ku...


AKU CINTA KAMU..!!!!!!!!!



4 comments:

Anonymous said...

mie jiwaaangg....tp cedih gak bc..nk nangis gak..hm..tabahkn hatiMu sahabat ku..huhu...

Anonymous said...

jiwang karat tol la hg nih,,,,,,
x sangka k,,,
hahahahaha...

Anonymous said...

aku nk ngis dh bce nukilan hang neyh. aku pn terase gk. uwaaa....

~c0n$t3LL@z~ said...

Anonymous...

jgn la ang touching sgt...
hahaha....
biasala...
setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan..

yg kita perlu buat just pandang ke hadapa dan teruskan idup..